top of page
Search

EK MIS JOU SO!

Die grys reën stroom soos trane deur die ruit Dis of die hele Hemel om my huil Ek voel net so mistroostig, soos die weer Ek mis jou so, ek mis jou meer en meer Ek ken 'n beter tyd van jy en ek Van daardie eerste tot die laaste blink Ek sien jou nou nog so verslae staan Toe ek jou vertel het dat ek weg moes gaan Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek sien jou in my drome keer op keer Wie sê my hoe en waar sien ek jou weer? Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek kan myself selfs nou nog skaars verstaan Hoe kon ek ooit dink dat ons liefde taan? Besef nou dat die antwoord in my lê Begryp nou wat my hart so lank reeds sê Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek sien jou in my drome keer op keer Wie sê my hoe en waar sien ek jou weer? Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek sien jou in my drome keer op keer Wie sê my hoe en waar sien ek jou weer? Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek mis jou so ek mis jou meer en meer Ek sien jou in my drome keer op keer Wie sê my hoe en waar sien ek jou weer? Ek mis jou so Ek mis jou meer en meer


14 views0 comments

Recent Posts

See All

KIMMY'S LIST

CHAPTER 21   Kimberly leaned a shoulder on the wall while she chatted to her work friend Naomi, during her allocated telephone call time....

KIMMY'S LIST

CHAPTER 20   Jax wedged the phone between his shoulder and ear while he continued to scribble notes. ‘OK. That’s great. I appreciate you...

CHAPTER 19 - CONTINUED

Jax positioned himself in front of the TV waiting for the news feed to loop back around. He sipped on his coffee, waiting.   ‘The Dawn...

Comments


All Videos

All Videos

bottom of page